Kategorie
Lodě, motory, příslušenství
Překlížková sklápěcí příruba motoru s nerezovou konstrukcí. Max. nosnost 35kg.
Plastová sklápěcí příruba motoru s nerezovou konstrukcí. Max. nosnost 25kg.
Měli byste vědět, že pořídíte-li si MinnKota Endura ProTM, získáte jistotu, že váš lodní elektromotor je mimořádně efektivní, trvanlivý, spolehlivý a odolný. Jedná se o výrobek nepřekonatelné kvality s ideálními technickými parametry. Vyzkoušejte tento motor a přesvědčíte se, že Endura je to nejlepší co v dané třídě existuje. Všimněte si, že elektromotor Endura Pro zajistí o 10 procent větší tažnou sílu. Vlastnosti Endura Pro: Konzola k upevnění motoru na lodi: Hřídel motoru: Teleskopická kormidelní páka:
tažná síla 32 a 38 lbs, napětí 12 V, 15-ti centimetrová teleskopická rukojeť, spolehlivé závěsné upevnění, pevná a zároveň pružná hřídel z kompozitu, lodní šroub se stoprocentní ochranou před vodními řasami.
- je spolehlivější než standardní konstrukce. Materiál, z něhož je konzola vyrobena, je odolný vůči zátěži, ohybu a znehodnocení vlivem ultrafialového záření.
- je z pružného kompozitního materálu, který je účinnou ochranou proti poškození při nárazu do podvodní překážky.
- motor je vybaven patnácticentimetrovou teleskopickou kormidelní pákou, která usnadňuje řízení lodi.
Všechny montážní příruby VETUS jsou navrženy tak, aby pohltily tah motoru. Točivý moment motoru je jedním z rozhodujicích parametrů k odhadu zátěže, kterou mají příruby vydržet. Silnější motory potřebují silnější příruby. Neváhejte nás kontaktovat v případě nejasností.
Všechny montážní příruby VETUS jsou navrženy tak, aby pohltily tah motoru. Točivý moment motoru je jedním z rozhodujicích parametrů k odhadu zátěže, kterou mají příruby vydržet. Silnější motory potřebují silnější příruby. Neváhejte nás kontaktovat v případě nejasností.
Vlastníte-li motor Endura (což v doslovném překladu znamená odolný), můžete si být jisti jeho maximální trvanlivostí, efektivitou a spolehlivostí. Vyzkoušejte v praxi tento elektromotor a přesvědčíte se o tom, že Endura je to nejlepší, co na světě v dané třídě existuje. Tento motor je vhodný na lehčí plavidla, výborně poslouží na menších stojatých vodách. Konzola k upevnění motoru na lodi: Hřídel motoru: Teleskopická kormidelní páka:
- je spolehlivější než standardní konstrukce. Materiál, z něhož je konzola vyrobena, je odolný vůči zátěži, ohybu a znehodnocení vlivem ultrafialového záření.
- je z pružného kompozitního materálu, který je účinnou ochranou proti poškození při nárazu do podvodní překážky.
- motor je vybaven patnácticentimetrovou teleskopickou kormidelní pákou, která usnadňuje řízení lodi.
Vlastníte-li motor Endura (což v doslovném překladu znamená odolný), můžete si být jisti jeho maximální trvanlivostí, efektivitou a spolehlivostí. Vyzkoušejte v praxi tento elektromotor a přesvědčíte se o tom, že Endura je to nejlepší, co na světě v dané třídě existuje Konzola k upevnění motoru na lodi: Hřídel motoru: Teleskopická kormidelní páka:
- je spolehlivější než standardní konstrukce. Materiál, z něhož je konzola vyrobena, je odolný vůči zátěži, ohybu a znehodnocení vlivem ultrafialového záření.
- je z pružného kompozitního materálu, který je účinnou ochranou proti poškození při nárazu do podvodní překážky.
- motor je vybaven patnácticentimetrovou teleskopickou kormidelní pákou, která usnadňuje řízení lodi.
Všechny montážní příruby VETUS jsou navrženy tak, aby pohltily tah motoru. Točivý moment motoru je jedním z rozhodujicích parametrů k odhadu zátěže, kterou mají příruby vydržet. Silnější motory potřebují silnější příruby. Neváhejte nás kontaktovat v případě nejasností.
Všechny montážní příruby VETUS jsou navrženy tak, aby pohltily tah motoru. Točivý moment motoru je jedním z rozhodujicích parametrů k odhadu zátěže, kterou mají příruby vydržet. Silnější motory potřebují silnější příruby. Neváhejte nás kontaktovat v případě nejasností.
Překlížková sklápěcí příruba motoru s nerezovou konstrukcí. Max. nosnost 40kg.
Popis
Podobně jako jiné dobré vynálezy i vodní kotva GP24 vznikla z každodenní nutnosti životních krizových situací v australské oblasti Bass Strait. Když kapitána Johna Abernethy přemohly 20 metrové vlny a vítr o 100 uzlech, kde konvenční kotvy a jiné záchranné prostředky přestaly být účinné, vymyslel zařízení vodní kotvy GP24. Vodní kotva GP24 je schválena australským záchranným námořním úřadem jako mořská vodní kotva: Je schválena pod oprávněním č. #4126 a je ve shodě s AYF jako záchranné zařízení pro řízení.
Specifikace
Vlastnosti 11 možných druhů denního použití: Vodní kotva a snášecí kotva Nouzové řízení Anti skluzové zařízení Stabilizátor pohybu Stabilizátor natáčení při kotvení Pomůcka vlečených plavidel Pomůcka autopilotům Pomůcka proti křížení Náhradní palubní harnesy Botsmanská lavička Vodní kotva GP24 má dvojnásobný účinek proti konvenčním vodním kotvám Rozměry podle délky lodě Vodní kotva GP24 pro lodě 3,0 m až 10,8 m